środa, 8 lutego 2012

Różnice światopoglądowe

W końcu moje wodolejstwo na coś się przydało! Moje rozmyślania białego człowieka na temat niezrozumiałych różnic międzykulturowych można przeczytać tutaj: http://mandragon.pl/kierunek-indonezja/ :)

A jako kolejny ilustrujący te różnice obrazek mogę dodać, że właśnie za drzwiami mojego pokoju chrapią dwie sprzątaczki  pracujące dla właścicielki mojego kosa. Przyszły chyba "pilnować porządku" ponieważ ibu dowiedziała się, że w domu śpi chłopiec. Oczywiście chodzi o couchsurfera, który mieszka u nas przez kilka dni i najwyraźniej to, że osoby przeciwnej płci mieszkają pod jednym dachem jest dla niej nie do przyjęcia, nawet jeśli są to tylko odwiedziny. Mam tylko nadzieję, że przez ich dziwaczne i spaczone myślenie nie będę musiała się wyprowadzić. Co jest możliwe. Koleżanka, która ośmieliła się spotykać z indenzyjczykiem musiała już raz zmienić kos, a w nowym już dwukrotnie odwiedziła ją grupa "wzajemnej pomocy sąsiedzkiej" żeby dać jej wykład na temat moralności.

2 komentarze:

  1. Czytam codziennie to co piszesz. Podoba mi się. Wędruje razem z Tobą po świecie a pomaga mi w tym moja Nela.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie! Miło usłyszeć, że nie piszę tylko dla siebie:))

    Pozdrawiam z Końca Świata!!

    OdpowiedzUsuń